11 października, 2014

Posłusznie melduję...

żem żyw, jeśli by się o to kto miał akurat troskać, a i nawet mam się, odpukać, niezgorzej, czego o mojem łączu żadną miarą powiedzieć nie można...:((   Że nieszczęścia chodzą parami, to i turbacyja w tem, że druh mój, co się na tem wszytkiem rozumie i sam mi te wszystkie klamoty i wihajstry składał i łączył, sam ma szpital doma i póki co, nie wiedzieć kiedy się wyrwie, by i mojego na świat okna jako tam opatrzył i do żywych przywrócił... Póki co zatem przebaczcie, że nie responsuję uwagom Waszym, ni nawiedzić też i sam nikogo nie mogę, bom jeno z tej chwili wykradzionej, w gościnie u dobrej jednej duszy będąc, tyleż skorzystał, by uwiadomić pro publico, jako się rzeczy mają...
   Kłaniam nisko:)

12 komentarzy:

  1. Właśnie troskałam się ,że absencja coś się przedłuża :( ...Jeśli jest tak jak Waść prawisz ,to spokojnie poczekamy . :) . Zdrowia życzę i oby wszelkie turbacyje omijały Waści -zawsze życzliwa Eliza F.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to tylko techniczne problemy to ze spokojem czekać na Waćpana będziemy, oby nie za długo to trwało bo się stęsknimy mocno! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczur z loch ness11 października 2014 23:26

    Chwalić Pana w Dziełach Jego, a cudownie powrócony miej na względzie Waszmość wielki niepokój tutaj zasiany, który przyjdzie wynagrodzić i w słowie pisanym :-)
    Kłaniam z zaścianka Loch Ness

    OdpowiedzUsuń
  4. Vulpian de Noulancourt11 października 2014 23:46

    Siejba była w płakaniu lecz koniec radosny - że zacytuję bezczelnie księdza Cieciszowskiego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na powrót Wielce Szanownego wachmistrza z niecierpliwoscią, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja szanowna babcia mawiała, że nieszczęścia chodzą trójkami i ja jej, niestety, uwierzyć w końcu musiałam, czego Wachmistrzowi absolutnie nie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jakoś żyjei ożył choć wolno mój komputer. Pozdrawiam więc serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :)
    Dobrze, że jesteś !:)
    Pozdrawiam serdecznie na udany nowy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja dołączam do grona oczekujących. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bóg Wam zapłać, Dobrzy Ludzie, za troskę i ku pomocy ochotę, osobliwie Tetrykowi Jegomości, aliści z Bożą i ludzką pomocą jako tam żeśmy rzecz uładzili i póki co, w ryzach dzierżym... Daj Boże, skutecznie... Amen

    OdpowiedzUsuń

Być może zdaje Ci się, Czytelniku Miły, że nic nie masz do powiedzenia aż tak ważkiego, czy mądrego, by psuć wzrok i męczyć klawisze... W takiem razie pozostaje mi się tylko z Tobą zgodzić: zdaje Ci się...:)